Je zou in de verleiding kunnen Nike Air Max 2017 Mujer komen om het een dag te noemen na een slopende baantraining, maar dit is het perfecte moment om een ??tilroutine te doen. Ja, je benen zullen moe zijn, maar door te tillen na een zware training, geef je je spieren meer tijd om te herstellen. Zorg ervoor dat uw "gemakkelijke" dagen echt gemakkelijk zijn. Bewaar de tilroutines voor uw zware dagen, zodat u op gemakkelijke dagen uw spieren een pauze geeft.
Focus op je bilspieren Veel hardlopers (waaronder ikzelf) hebben zwakke bilspieren en hamstrings. Squats zijn niet het einde van alle bilspieroefeningen. Hoewel ze in je routine moeten worden opgenomen en natuurlijk een grote krachtopbouwer zijn, zijn oefeningen zoals heupverhogingen en deadlifts echt gericht op je achterkant. Ga met heupverhogingen op je rug liggen en plaats een verzwaarde plaat of halter op je heupen. Til je Nike Internationalist Damen heupen zo hoog mogelijk op, knijp in je bilspieren en pauzeer twee seconden, laat dan zakken en herhaal. Je zou de verbranding in je bilspieren en hamstrings moeten voelen. Voeg ook wat bandwandelingen toe aan je routine om de glute medius (zijkant van je glute spieren) te raken. Hier is een bericht dat ik schreef over de glute medius en oefeningen die specifiek daarop zijn gericht.
Om meer waar voor je geld te krijgen, doe oefeningen die grote spiergroepen zoals benen en rug werken. Biceps krullen en dips zijn geweldig, maar door meer samengestelde oefeningen te doen, zul je in minder tijd sterker worden en een totale lichaamstraining krijgen. Goede oefeningen voor het bovenlichaam Adidas Zx Flux Herren omvatten pull-ups, bankdrukken, overhead persen, kabelrijen, halterrijen en meer. Bovendien werk je met deze oefeningen nog steeds aan je kleinere spieren (zoals biceps, triceps en schouders).
Nu je regelmatig gaat tillen en rennen, moet je stretchen onderdeel van je routine maken. Of het nu na een hardloop- of tilsessie is, besteed 10 minuten om te strekken en af ??te koelen. Je spieren zullen je bedanken.
Probeer twee keer per week krachttraining toe te voegen en kijk hoe het je helpt bij het hardlopen. Je voelt je sterker, sneller en houdt die vervelende loopwonden weg!
Een paar maanden geleden vroeg ik een aantal van mijn abonnees om een ??enquête in te vullen over wat ze graag meer zouden willen zien op de website en over nieuwe functies die ze mogelijk zouden willen zien. Onder andere andere geweldige idee?n kwam Adidas Zx Flux Mujer er iets naar voren dat een lopende podcast startte. Als iemand die niet echt houdt van het geluid van zijn eigen opgenomen stem (ik weet zeker dat velen van jullie hetzelfde probleem hebben), wist ik niet helemaal zeker of de podcasting iets voor mij zou zijn.
Wat dit idee echter deed, was me aan het denken zetten over wat er bij een podcast zou zijn betrokken en welke voordelen dit zou kunnen hebben voor mij en mijn potenti?le luisteraars. Hoewel ik in het verleden podcasts voor werk heb gemaakt en bewerkt, had ik nooit overwogen wat er zou kunnen gebeuren bij het maken van een gericht op mijn passie. Hoeveel tijd zou het kosten? Waar zou ik over praten? Met wie zou ik een interview houden of vragen om met me mee te discussi?ren? Bovenal, wie zou er eigenlijk willen luisteren?
Ik besloot dat de beste manier om het probleem te Nike Air Max 95 Womens benaderen was om zelf deel uit te maken van een podcast om te zien hoe het voelde van de gast. Zoals geluk zou hebben, werd ik onlangs benaderd door Kari Gormely, die een website en podcast beheert genaamd The Running Lifestyle. Kari was zo vriendelijk om mij als haar hardloper van de week te laten zien, waar we hardlopen, ouderschap en bloggen bespraken. Het was een geweldige ervaring en ik moedig je aan om het te beluisteren en te overwegen je te abonneren op de podcast. Ik heb ook de gelegenheid gehad om met Chris Evans te praten over zijn This Is Your Captain Speaking-podcast, waar we onder andere diepgaand hebben gesproken over het belang van positieve rolmodellen voor je kinderen door middel van fitness (en ze bloot te stellen aan geweldige shows zoals Power Rangers, Duck Tales en Danger Mouse).