Als de racedag de eerste keer is dat je de volledige 10 km-afstand hebt gelopen, kun je de volgende dag Nike Air Max Command Mens of 2 pijn doen. Nike Air Max 2017 Femme Drink veel water en concentreer je op stretchen en schuimrollen. Doe het rustig aan, maar blijf los, totdat de pijn verdwijnt. Daarna kunt u uw normale trainingsroutine hervatten.
Als je langer dan 10 km hebt gelopen in je training, zul je nog steeds de effecten van je race voelen, maar ze mogen niet slechter zijn dan wat je ervaart na een zware training. Rek, rol en hydrateer gedurende de eerste 24 uur en je zou in staat moeten zijn om weer op de reguliere training te komen zodra de dag na je race.
Als je dat nog niet hebt gedaan, zoek dan een race die meer dan 8 weken duurt en meld je aan. De inzet zorgt ervoor dat je doel directer en re?ler aanvoelt. Het is veel gemakkelijker om gedisciplineerd te blijven in je training wanneer je een echte finishlijn hebt om je op te concentreren.
Toen we het einde van H Nike Air Force 1 Mujer Street bereikten en Nike Air Max 270 Femmedraaiden, gaf ik het absoluut alles wat ik had. Ik herinner me dat ik mijl 12 rond 1:40 haalde en dacht dat, misschien als ik het echt zou pushen, ik op wonderbaarlijke wijze onder 1:50 kon komen en dit mijn doel voor de rest van de race maakte. Ik herinnerde me de laatste .1 die vorig jaar eindeloos was, en ik zag mezelf sterk door die finishlijn rennen. Ik sloeg 13 rond 1:48 of 1:49 en probeerde wat meer mentale wiskunde te doen om erachter te komen of het mogelijk was, maar ik sloeg 1:50 voor de finish. FINE. Onder 1:51 werd mijn nieuwe doel ...
EN IK DEED HET! Fiona en ik waren gescheiden rond kilometer 12 toen ik net begon aan te zetten. Ze had me al vroeg verteld dat het mijn race was dat ik probeerde te PR en haar te verlaten als ik me sterker voelde, en ik zei haar hetzelfde te doen, maar zodra ik die finishlijn passeerde,Nike Air Max 90 Damen draaide ik me om en zocht haar en gaf haar een enorme knuffel zodra ik haar zag. Ik had het niet zonder haar kunnen doen.
We hadden getweet met de Rock 'n' Roll-mensen en Anne had wat bagageproblemen, dus kwamen we in de VIP-tent terecht die haar tas ophaalde / mimosa's dronk / onze PR's koesterde / rondhing met de Rock 'n' Roll PR mensen.
In de laatste week voorafgaand aan je marathon kun je veel meer kwaad dan goed doen qua training. Dit is het moment om uit te rusten, goed te eten en je training terug te brengen om frisheid en opwinding tijdens het hardlopen op te wekken.
Probeer zo vroeg mogelijk in de week een professionele massage te plannen. Een goede diepe weefselmassage kan wonderen verrichten om ontspannende spieren te ontspannen, afvalproducten op te ruimen, oude wonden te helpen genezen en uw benen klaar te maken Nike Air Max 2017 Femme voor 26,2 ml.
De Nike Air Max Tn Homme belangrijkste doelen deze week zijn om je spry te voelen tijdens je runs, net genoeg te trainen om je voorsprong te behouden en je te concentreren op het verhogen van de koolhydraatinname een beetje in de laatste 3-4 dagen voorafgaand aan je race. Maak je reisplannen vroeg, zodat je deze week kunt ontspannen als je race nadert. Probeer ook onnodige werk- of levensverantwoordelijkheden te vermijden om deze week extra mentale stress te voorkomen (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het!).
Je kunt beginnen met het voelen van pre-race angst of significante zenuwen voordat je deze week aan je marathon begint. Probeer negativiteit te vermijden, want je geest kan je fysieke prestaties op de racedag direct be?nvloeden.