Kniepijn kan het gevolg zijn van talloze oorzaken, hoewel de meest voorkomende knieblessures het gevolg zijn van overmatig gebruik, overbelasting of een onjuiste loopvorm. Veel beginnende hardlopers ervaren Chondromalacia, een pijn langs de ruggen van de knieschijf die wordt veroorzaakt door het wrijven van de patella tegen de kraakbeengeregen randen van het dijbeen en het scheenbeen in het kniegewricht. Andere veel voorkomende knieblessures zijn patellofemorale pijn (ook bekend als Jumper's Knee - een pijn die wordt gevoeld onder de onderkant van de knieschijf) en Baker's cysten (het gevoel van pijn en een knobbeltje achter de knie, als gevolg van een niet-kwaadaardige groei) die Adidas Zx 750 Mujer mogelijk door een orthopedisch chirurg moet worden verwijderd). Wanneer kniepijn scherp is, flexibiliteit voorkomt en willekeurig gebeurt, kan dit een teken zijn van een meniscusscheur en moet het door een arts worden behandeld voordat de atletische activiteit wordt hervat.
Om kniepijn te voorkomen, moeten hardlopers:
Versterk de ondersteunende spiergroepen rond de pijnlijke Nike Tanjun Damen gewrichten. Door de sterkte in deze gebieden te vergroten, wordt minder druk uitgeoefend op gewrichten en kunnen deze zich vrijer bewegen. Cross-train zo vaak mogelijk. Door afwisselende vormen van oefening verbetert de algehele beenkracht. Verbeter hun looppas. Focussen op de manier waarop de voet van een hardloper de grond raakt, kan een grote invloed hebben op de hoeveelheid stress op de knie. De knie van een gemiddelde hardloper absorbeert driemaal zijn Nike Air Max 270 Damen of haar lichaamsgewicht bij elke voetval, dus het handhaven van de juiste vorm (benen soepel gehouden, voeten die zo dicht mogelijk bij het midden van het lichaam landen, korte passen handhaven) kan de hoeveelheid kracht verminderen die wordt uitgeoefend op delicate gewrichten. Zoek een goed paar schoenen. Het selecteren van een schoen die de juiste demping en ondersteuning Nike Roshe Run Damen biedt, kan kniepijn helpen verlichten. Hoewel sommige hardlopers de ervaring op blote voeten waarderen over omvangrijkere, corrigerende schoenmodellen, is het belangrijk om een ??paar te kiezen dat het beste werkt voor het lichaam van een hardloper, ongeacht het merk of model.
?Ik ben door en door koffie, hoewel ik het vorig jaar opgaf toen ik werkloos was en mijn maag me haatte. Een paar maanden geleden voelde ik mezelf vervallen in een gewoonte van de tweede Nike Air Max 270 Womens kop 's middags, wat duidelijk gewoon een gateway-medicijn is voor ... meer koffie? Maar soms 's middags wil ik gewoon een snack of een wandeling maken, en dan word ik afgeleid door Starbucks. Onlangs besloot ik om een ??ijsthee te nemen. Ik wist vaag dat ze goed voor me waren, maar wist niet echt waarom. Blijkt dat het veel antioxidanten en zo bevat en - althans anekdotisch Nike Cortez Uomo - het is ook goed voor angst vanwege de aanwezige L-Theanine. Het is een deelhouding, maar ik heb me deze week zoveel rustiger gevoeld. Groene thee?