We weten allemaal hoeveel meer Nike Air Span 2 Mujer vrouwen worden onderzocht op hun lichaam en uiterlijk in de media. We zijn allemaal op een bepaald moment in ons leven aan een soort vergelijking onderworpen. Of het nu van onszelf is of van iemand anders. We zijn geobsedeerd door wat we eten en hebben dat vaak vergeleken met het aantal kilometers dat we hebben gelopen. Ik ben daar zelf schuldig aan. Totdat ik mezelf eindelijk zei: GENOEG!
Het is zeker geen gemakkelijke plek om te bereiken, maar in deze krachtige groep vrouwen die bestaat en blijft bouwen, laten we onszelf allemaal vertellen dat we goed genoeg zijn. Rennen voor je gezondheid brengt je verder in het leven en produceert een rustiger en gelukkiger JIJ dan jagen op een ongrijpbare 'perfecte maat' of die 'gebeitelde buikspieren'. Toen ik uiteindelijk niet meer geobsedeerd was door hoe mijn lichaam eruitzag en het feit Nike Air Max Sequent 2 Herren accepteerde dat ik eigenlijk sterk en gezond was en indrukwekkende afstanden kon lopen, voelde ik een overweldigende kalmte over me heen spoelen. Ik geniet ervan om heerlijk te kunnen eten, goede wijn te drinken en mezelf niet te schoppen voor een extra koekje. Het leven is bedoeld om van te genieten en je bent sterker dan je denkt! Hardlopen is moeilijk, we hebben allemaal die dagen gehad dat hardlopen veel moeilijker is dan zou moeten. Misschien heb je gisteravond niet genoeg geslapen, misschien heb je niet genoeg water gedronken, of ben je gestrest omdat je wacht om terug te horen van je droombaan, of heb je meerdere dagen hard getraind ... de lijst kan doorgaan. Het feit is dat hardlopen zelf een achtbaan is, dus waarom breng je de vreugde er niet terug in en onthoud je waarom je in de eerste plaats bent gaan rennen.
Ik Nike Air Max 270 React Damen heb ook een één-op-één foto bij hem. Ik noem die blik in mijn ogen 'starstruck'. [foto's via Cat.]
Toen ik aan het afvallen was, keek ik regelmatig naar The Biggest Loser als ik thuiskwam van de sportschool. Vijftig pond is geen onbelangrijke hoeveelheid gewicht om te verliezen, maar de meeste deelnemers hadden veel meer te verliezen dan ik, en ik bleef maar denken: "Als ze het kunnen, kan ik het."
Hoewel ik weet dat er een hoop controverse rond hem en mijn (trainer-meisje verliefdheid) Jillian Michaels is, kan ik niet ontkennen dat ik hun stoere liefdesbenadering leuk Adidas Zx Flux Mens vind.
Favoriete trainer van beroemdheden of favoriete beroemdheid waar je doorheen zou worden geslagen?
Vergeet de cijfers op de schaal, of de worsteling met zelfbeeld en weet dat je eropuit gaat en HET VERPLETTERT! Glimlach als het moeilijk wordt, zing hardop (wat maakt het uit als je niet de beste zanger ter wereld bent, dat ben ik zeker niet) gooi een paar geweldige dansbewegingen in, misschien gooi je wat gezonde concurrentie met nietsvermoedende hardlopers voor de lol! Wat je ook doet, het belangrijkste doel is om PLEZIER TE HEBBEN! Sommige van mijn favoriete runs die ik heb gehad, waren de plekken waar ik mezelf uiteindelijk verbaasde - omdat ik sneller liep dan ik had verwacht vanwege een goede afspeellijst of omdat ik langer rende dan ik dacht dat ik zou doen vanwege een heel goede podcast.
Als ik denk aan het woord Nike Free 5.0 Donna gezondheid, en wat dat voor mij betekent, denk ik aan goede voeding en hele voedingsmiddelen, wat mijn consumptie van bewerkte voedingsmiddelen verlaagt en, belangrijker nog, niet bezuinigen op maaltijden! Ik denk er ook aan om op de een of andere manier dagelijks te sporten - of het nu gaat om een ??yogales, een uur hardlopen (of een paar uur in het weekend) of een leuke les die een glimlach op mijn gezicht tovert. En ten slotte denk ik erover om de tijd te nemen om uit te rekken, veel water te drinken om mijn lichaam gehydrateerd te houden en vooral te lachen met goede vrienden. Het vinden van een gezonde balans tussen plezier en werk is een moeilijke weg om te navigeren, maar als het kan, moet tijd voor je een prioriteit zijn. Je gezondheid en lichaam zullen bloeien en je in natura belonen.