Later op de avond, toen het weer akelig werd en de stormvlagen over de kale hellingen sloegen, zat ik op de voorbank van de vrachtwagen koffie te drinken die Dave wonderbaarlijk genoeg had weten te maken op ons kleine gasfornuis ondanks de wind en de stortregens. Ineengedoken onder een deken, terwijl de kinderen op de achterbank sliepen, voelde ik dat er iets geweldigs gebeurde. Samen met mijn familie die als een team werkte, ging ik deze belachelijke fysieke en mentale uitdaging overwinnen en daarbij zouden we allemaal zoveel leren over het menselijk vermogen en potentieel. In de voorgaande Adidas Yeezy Boost 350 Womens maanden was mijn familie getuige geweest van mijn harde werk en voorbereiding en nu zagen ze de vastberadenheid, grit en pure koppigheid die nodig zijn om een ??race van 100 mijl te voltooien, ondanks kloppende voeten, pijnlijke spieren, schreeuwende gewrichten, een rebelse maag en mistige hersenen nadat ze waren als tumbleweed langs de paden geslingerd in het verrassende stormachtige weer.
Hoewel ik graag racete om mezelf uit te dagen en ook om de geweldige locaties te ervaren waar de paden me naartoe brachten, hoopte ik ook dat onze avonturen leuk en inspirerend waren voor mijn gezin. Op een dag kondigde Feile uit het niets aan: 'Ik vind het heerlijk om tegen mijn vrienden op te scheppen over wat je doet!' Op dat moment realiseerde ik me dat deze races meer waren dan alleen familiereizen en buitenavonturen. De kinderen merkten en waardeerden de toewijding en toewijding die nodig was bij de training en de motivatie die nodig was om deze uitdagende evenementen te voltooien. Mijn opwinding om deze wilde plekken met hen te delen en mijn passie om te concurreren en mezelf uit te dagen waren schijnbaar niet onopgemerkt gebleven. Hun moeder inspireerde hen eigenlijk!
Aanvankelijk kleine opmerkingen als: "Ik zou je gangmaker kunnen zijn als ik ouder ben!" of "Ik kan ooit een race van 100 mijl lopen!" werden geuit en mijn hart begon te zingen. En toen, eindelijk op elfjarige leeftijd, kondigde Feile aan dat ze een 25 km lange trailrace wilde proberen. Een evenement kiezen was niet moeilijk. Ze had de afgelopen jaren deelgenomen aan en vrijwilligerswerk gedaan bij Rainshadow Running-races, dus koos ze voor Deception Pass 25k. Deze geweldige race beslaat zowat elke centimeter van het Deception Pass State Park, van stranden tot hoge kliffen langs technische, bochtige paden en steekt tweemaal de historische Deception Pass-brug over die ongeveer 180 voet boven het water ligt.
De race vond begin december plaats, dus begonnen we ons in de nazomer voor te bereiden. Omdat we in de buurt van het staatspark wonen, was het ons gelukt om de hele cursus af te leggen, hardlopen of wandelen vóór de racedag. Feile bracht ook veel tijd door met rennen in onze buurt, deed rondjes op ons terrein en af ??en toe, op regenachtige dagen, zou ze wat tijd doorbrengen op de loopband om de verveling af te weren met Netflix. Ze volgde geen strak schema, maar was ongeveer vijf dagen per week actief. Ik zou graag zeggen dat het allemaal leuk was, maar geloof me, er waren wat tranen en driftbuien ... van ons beiden!
Ze worstelde met veel van de problemen die nieuwe hardlopers op afstand ervaren. Sommige van onze trailruns samen betroffen veel meer lopen en mopperen dan rennen. Soms dreef ik voorwaarts, deed alsof ik het gekreun niet hoorde en uiteindelijk werd ze stil, draafde achter me aan en hoop ik te genieten van haar tijd Nike Air Max Jewell Hommedie door het bos slingert. Ik leerde geduldig te zijn en alle frustraties die ik ervoer te bedwingen. Zoals haar vader me eraan herinnerde, ze moest dit willen doen, het moest leuk zijn en haar ‘training’ zou zeker niet op de mijne lijken! Dus we hadden samen plezier op de paden en toen de racedag rondliep, voelde ik dat ze genoeg had gedaan om te kunnen finishen. Het eerste obstakel zou zijn de twee en een half uur afgesneden op mijl 7.3, waarna we drie en een half uur moesten afmaken.
Er wordt veel gepraat op blogs over gezond leven over het belang van lichaamsbeweging en voeding, maar ik denk dat er een heleboel factoren zijn die van invloed zijn op je gezondheid, waaronder je mentale gezondheid en SLAAP.
Ik hou van slaap. Ik weet dat veel mensen dat zeggen, maar ik hou echt van slapen. En mijn bed. En erin liggen. (Nee,Nike Air Max Zero Donna echt. Ik heb geen idee hoe ik 50 pond heb gewonnen ...)
Ik las laatst een interessant bericht over Greatist waarover belangrijker is: slapen of sporten. Een van hun lezers had gevraagd of het beter was om 8 uur slaap en geen training te krijgen, of zes uur slaap en een training.
Als iemand een pistool tegen mijn hoofd zette en vroeg wat ik liever deed, zou ik eerst in paniek raken, weet je, dat er een pistool tegen mijn hoofd zat.
Maar ik antwoord dan dat ik liever de acht uur slaap en geen training heb. Ik ben absoluut een van die mensen die elke nacht 8 uur slaap (en driekwart maaltijden) nodig heeft om een ??normale, functionerende mens te zijn. Ik kan een paar dagen met minder slaap rondkomen, maar ik ben een stuk minder aardig van iemand om me heen en ik voel me veel minder productief op het werk. Ik voel ook de link Nike Air Max 270 Womens tussen slaap en herstel - het duurt veel langer om spierpijn te overwinnen.
Slapen in bepaalde posities houdt ook verband met pijn. Ik slaap meestal op mijn buik, met mijn rechterknie omhoog, bijna als een omgekeerde soort duivenhouding.