Een paar jaar geleden heb ik iets bereikt dat nooit een prestatie was die ik me had voorgesteld als kind, tiener of zelfs begin twintig. Het was niet iets waar ik van droomde of waarvan ik dacht dat ik er toe in staat was. In het voorjaar van 2015, nadat mijn man zijn eerste marathon had gelopen, concludeerde ik dat ik zijn afstand zou overschrijden en een ultra zou voltooien. Ja, misschien Adidas Superstar Hombre zijn we een beetje competitief. Hoewel wegmarathons me nooit echt interesseerden; Ik wilde het bos in en urenlang rennen.
Ik liep hardlopen op de middelbare school, maar afgezien van de willekeurige twee mijl lange jogging over de trottoirs in mijn buurt, was ik op 27-jarige leeftijd een complete amateur. Het opzetten van een trailrunning-hobby in mijn latere twintiger jaren leek www.balconismo.de een belachelijke exploit in mijn eigen hoofd. . Ik merkte dat ik één keer per week 4 mijl liep en mijn nieuwe ambitie op het werk begon te uiten. Dat is toen ik haar ontmoette: mijn eerste trailzus. Een collega, met wie ik niet veel had gesproken, vroeg of ik me die herfst wilde aanmelden voor een 50k-trailrace. Op dat moment was het 6 maanden verwijderd - en ik had nog nooit een race gelopen buiten mijn 4-jarige middelbare school om deel te nemen Adidas Eqt Support Adv Femmeaan de mijl.
Ashley en ik misten de eerste paar minuten, maar O'Brien vertelde hoe ze zich realiseerde dat de VS bepaalde chemicali?n in onze voedselvoorziening heeft toegelaten die wereldwijd zijn verboden - chemicali?n waarvan is aangetoond dat ze leiden tot astma, allergie?n, ADHD en kanker . Dingen zoals aspartaam, fructose-glucosestroop. Ze vertelde dat Europeanen niet dezelfde Nike Air Max 95 Donna gezondheidsproblemen hebben als Amerikanen, omdat ze niet hetzelfde met chemicali?n gevulde voedsel eten dat veel Amerikanen doen. Eenendertig procent van de Amerikaanse meisjes begint de puberteit op achtjarige leeftijd, zei ze, vanwege wat ze eten.
Ze zegt dat ze is overgestapt op biologisch voedsel omdat ze zich zorgen maakte over haar vier kinderen en hun toekomst, en toegaf dat het niet gemakkelijk was. Een van haar kinderen, zei ze, had zo'Adidas Stan Smith Damen n hekel aan wortels dat het een grote stap was om hem alleen maar wortels op zijn bord te laten leggen. Van daaruit liet ze hem langzaam aan de wortel knabbelen en daarna eten en genieten van de wortel.
Zoals we allemaal weten, is biologisch voedsel niet goedkoop. Enkele van haar tips waren: probeer niet perfect te zijn - vermijd cake op een verjaardagsfeestje alleen omdat het niet biologisch is. Heb je elke dag iets dat je eet waar je de biologische versie van kunt gaan eten? Als je elke dag aardbeien eet, schakelt een kleine schakelaar over op de biologische aardbeien. Drink je elke dag melk? Begin met rBGH-vrije (rBGH = rundergroeihormoon) melk en stap dan over op biologische melk. Begin voor producten met de 'vuile dozijn', die voedingsmiddelen die het meest waarschijnlijk besmet zijn. Ze noemde ook OrganicDeals.com en Nike Air Max 720 Femme OrganicCoupons.org als plaatsen om naar organische deals te zoeken.