Ik had deze super leuke sportbeha. Het was zwart en strappy waardoor ik me zo sexy en rebels voelde terwijl ik door modder rende en over rotsen sprong. Ik vond het zo mooi dat het er zo uitzag dat ik het kocht toen ik het probeerde, en de winkel had niet mijn maat, een maat die te klein was.
In eerste instantie was het goed. Ik heb een paar uur durende runs zonder echte problemen doorstaan, Nike Air Vapormax Femme tenzij je de beha-omtrek (en het logo) vrijwel in mijn romp hebt gebrand. Ik heb toen geprobeerd een temporun te doen. In het begin overtuigde ik mezelf ten onrechte dat mijn door koude veroorzaakte astma in de zomer was teruggekomen, maar na ongeveer drie mijlen van de pijn, kwam ik bij zinnen en stopte en begon aan het elastiek te rukken totdat ik het hoorde pop-pop-pop . Nike Internationalist Homme Ah, wat opluchting! Ik heb het net genoeg uitgerekt om het draaglijker te maken. En terwijl ik die run maakte - zij het met een halve longcapaciteit - stopte ik het zwarte strappy ding op de bodem van mijn sportbeha-lade.
Kortom, het dragen van de juiste BH is belangrijk. Het heeft niet alleen invloed op de prestaties (volgens het bovenstaande voorbeeld), de verkeerde maat is op zijn best enigszins ongemakkelijk en in het slechtste geval weefselbeschadigend.
Hoewel Nike Air Max 90 Uomo je uiteindelijk verschillende soorten moet proberen die bij je borst- en cupmaat passen (ja, je moet meten), hebben we wat giswerk uit je zoektocht gehaald met onze allereerste Trail Sisters-versnellingsrecensie: sportbeha's.
Hierbij een verzameling bh's en eerlijke, op slijtage geteste recensies van je Trail Sisters:
Als je het leuk vindt wat je ziet, raak dan Nike Air Max 200 Mens niet te gehecht. INKnBURN gedijt op unieke producten met een beperkte oplage. Dus hoewel de sportbeha-stijl die u koopt mogelijk vergelijkbaar blijft met de onderstaande voorbeelden, zal deze niet precies hetzelfde zijn. Maar dat maakt deel uit van het plezier met dit merk! Dat gezegd hebbende, zijn de beha's van INKnBURN over de hele linie strappy en ondersteunend door compressie. (Ze bieden geen inkapseling en zijn daarom mogelijk niet de beste ondersteuning Nike Air Presto Mens voor grotere cupmaten.)
Vanmorgen had ik 10 mijl op mijn schema voor mijn aanstaande halve marathons. Ik was van plan het samen met Ashley, Melissa en Ali uit te voeren, maar het waren uiteindelijk alleen ik en Ashley - wat veel op marathontraining leek.
Ik ging gisteravond uit eten met Eileen en bleef toen laat ophangen met Michelle en vrienden in mijn gebouw. Ik klom om Nike Air Max Motion Mens 2 uur 's nachts in bed en zette mijn wekker voor 7 uur eerder dan dat ik een paar dagen wakker word voor mijn werk.
Ik werd om 7 uur vrij zeker van dat ik zeker gek was. Vijf uur slaap om 10 mijl te rennen? Waarschijnlijk niet mijn slimste zet ooit. Ik rende de 1,5 mijl om Ashley te ontmoeten in haar appartement en toen gingen we op weg naar wat nog eens 8,5 mijl moest zijn, maar het werd uiteindelijk nog eens 9 mijl. (Als je om 2 uur 's nachts een Adidas Superstar Homme route plant, reken je niet goed. Dat is een wetenschappelijk feit.)