Romero rennen zal je zeker uitgehongerd achterlaten. Een korte rit langs de weg is de toepasselijk genaamde stad Summerland. Op de hoofdstrip Nike Air Pegasus 89 Damen ligt een van de weinige hondvriendelijke restaurants in Santa Barbara, Summerland Beach Cafe. Een perfecte plek voor brunch en misschien een wandeling door de hoofdstraat om de antiekwinkels te zien en voor een paar wijnproeverijen. Als je niet langer kunt wachten om je voeten in de oceaan te leggen, kun je lopen of rijden naar Lookout Park. Naast de toegang tot het strand is er ook een park voor de kinderen en een hondenwas!
Verreweg het favoriete pad van mijn familie, Hot Springs, biedt de kortste afstandsreis met de meeste te zien. Het pad slingert tussen de laatste paar huizen die aan de voet van de heuvels liggen en breekt vervolgens uit in een matig technische single track. Een hoogtepunt voor grote en kleine kinderen is het prachtige keigedeelte van dit pad, de Saddle Back. Als je de tijd en het verlangen hebt, is dit Nike Air Max Zero Damen een geweldige plek voor een kleine picknick of toast. We hebben daar veel verjaardagen gevierd en hebben zelfs huiswerk gedaan op de grote rots die de top markeert. De reis terug naar beneden is meestal een brandweg. Je passeert de overblijfselen van het Hot Springs Hotel en de daadwerkelijke Hot Springs. Een korte omweg waard, de zwavelhoudende warmwaterbronnen zijn niet iets waar je van zou willen genieten, maar het is de moeite van het bekijken waard. Je kunt bijna gewoon je neus volgen om ze te vinden! Bespaar ongeveer anderhalf uur om de wandeling van 3 mijl te maken.
Haal je snacks! : Als je hebt besloten om sandwiches en snacks op te halen om mee te nemen op pad, raad ik je aan langs de Pierre LaFond Market te gaan. Gelegen in het schilderachtige Upper Village van Montecito hebben ze een beetje van alles, van een koffie- www.elrincondeosca.es en chocoladereep tot soepen en sandwiches. Als u op zoek bent naar een maaltijd na een wandeling / hardlopen, is de pizza bij Via Vai niet van deze wereld. Dunne korst, smelt goed in je mond. Het is een ietwat luxe restaurant, maar laat je niet afschrikken, hardloopkleding is vrijwel overal in Santa Barbara welkom. Wees echter gewaarschuwd, Montecito is over het algemeen een beetje prijzig en de restaurants weerspiegelen het.
Vanmiddag ontmoette ik Taurra voor de lunch. We volgen elkaar al een tijdje op Tumblr en toen ik onlangs zag dat ze dit weekend in NYC zou zijn, zei ik dat we elkaar moesten ontmoeten! Taurra krijgt haar meesters bij American, waar ik ben gaan studeren, en ze hoopt op een dag naar NYC te verhuizen, dus tussen Tumblr, AU, DC en NYC hadden we een hoop om over te praten.
Ik wilde haar ergens schattig mee naartoe nemen (waar ik naar toe kon lopen), dus besloot ik dat we ergens in Chelsea moesten gaan. Ik weet dat Emily in de buurt woont en dol is op de restaurants in haar buurt, dus ik vroeg haar om een ??paar suggesties. The Little Cheese Pub was een van haar suggesties, en ik herinnerde me dat ze er een paar keer over blogde, dus voor Little Cheese (hoi, kaas in de naam + verkleinwoord? Hoe kon ik dat niet?) Was het.
Net ten noorden van het hart van Santa Barbara ligt de Jesusita Trail, en het is altijd een populaire eindbestemming: Inspiration Point. Als ik maar tijd had om een ??van Adidas Nmd Homme deze paden te lopen, zou Jesusita mijn keuze zijn. Er zijn meerdere manieren om deze run te starten, maar ik parkeer graag bij Stevens Park. Altijd blij om een ??run te starten vanaf een plek met een badkamer en een fontein, Stevens Park stelt niet teleur! Het pad begint als een enkele track bovenaan het park. De eerste twee mijlen van de afdaling zijn een zachte klim, steken kreken over en gaan door de bomen. Precies rond de 2 mijl markering steekt u een weg over en komt u bij een fontein. Yay, een waterfontein! Vanaf daar gaat het pad verder als een enkel spoor en begint het te klimmen. Wanneer je bij de switchbacks komt die je bovenaan insluit, is het uitzicht de moeite waard. De enkele track dumpt je op een brandweg. Je moet een korte weg omhoog blijven om de volledige weergave te kunnen zien. De vervallen is geweldig. Kijk Nike Free Rn Distance Womens uit voor medewandelaars en fietsers, want het pad kan in het weekend druk zijn. De trip is 8 mijl heen en terug met ongeveer 1.500 voet klimmen.
Post Run: ik heb drie woorden voor uw activiteiten na de run: The Funk Zone. De opties zijn eindeloos, ik laat je hier je eigen lijn kiezen, maar als je op zoek bent naar lekker eten, de stedelijke wijnroute of lokale brouwerijen, dan is The Funk Zone waar je wilt zijn. Terwijl je rondloopt, kun je de bezienswaardigheden bekijken en stoppen bij de plaatselijke runwinkel Santa Barbara Running. Ze zijn goed ge?nformeerd over alles wat met hardlopen te maken heeft en kunnen je helpen met uitrusting of je naar een andere geweldige trailhead wijzen.