Zo sterk als het meest kwetsbaar is. Je zou denken dat met alle mentale en fysieke kracht die nodig is om 100 mijl te rennen, er in de dagen direct daarna Adidas Zx 750 Damen een gevoel van onoverwinnelijkheid zou zijn, of in ieder geval trots en vertrouwen. Onlangs was het voor mij toen ik mezelf het meest kwetsbaar vond. Na de Cascade Crest 100 dit jaar, merkte ik dat ik me afvroeg of de kwetsbaarheid de manier is waarop mijn psyche mij in evenwicht houdt, of, zoals ik nog meer nadenk, de kracht daar in de kwetsbaarheid.
100 mijl rennen is putten uit mijn emotionele, fysieke en psychologische kracht. Ik dwong mezelf ondanks een nerveuze angst voor ratten door een donkere tunnel van twee mijl te dringen. Ik denk ongelovig na dat ik halfnaakt stond en me aan het omkleden was, terwijl lieve vrienden dicht op me stonden met dekens op de parkeerplaats van Hyak. Ik vulde mijn mond met eten terwijl ik vragen beantwoordde. Kortom, ik overtrof mijn geaccepteerde normen en maakte de realiteit van wat ik doe Nike Air Max 2017 Damen om 100 mijl te rijden voor die dag. Terugdenken aan die en nog veel meer potentieel gênante momenten voelde als een gekke reality check.
Nadenken na de race over hoeveel speciale momenten, privémomenten en intieme details, werden gedeeld met mensen om me heen, zo dichtbij dat ik ze dagelijks tegenkwam, voelde een beetje eng. Dit jaar bracht ik de #rookiecrew, vier mensen die heel dicht bij me stonden (zus, vriend en twee vriendinnen van de middelbare school) om me te bemannen. Een andere snelle vriend die ik het afgelopen jaar pas heb ontmoet, heeft me gestimuleerd voor het eerste tempo-gedeelte. De enige met een ultra-ervaring arriveerde om me de laatste 20 mijl te volgen. Ik ken hem sinds ik met de sport begon en de zeer begripvolle vriend moest de hele uiteenzetting door de ogen van de nieuwelingen bekijken. Ze zagen me Nike Air Vapormax Heren allemaal op mijn meest rauwe. Van de hoogste hoogte, tot de wielen die eraf vallen, letterlijk kaal laag, voelt kwetsbaar aan. Wat mijn hoofd daarmee doet, kan eng zijn.
In het verleden heb ik deze ervaringen gedeeld met mensen die ik goed ken in de sport en weet dat dit ook hun norm is, tot Cascade Crest. Deze keer heb ik ervoor gekozen om dit te delen met dierbaren die mij kennen buiten de hardloopwereld, die een paar van mijn verhalen kennen over het rennen van lange races, maar nog nooit een lange run voor zichzelf hebben meegemaakt of hebben gedeeld in de ervaring van iemand anders. Alles was hen vreemd, maar ze gingen ermee akkoord en lieten het gebeuren omdat ze van me hielden.
Zullen ze nog steeds van me houden, nu ze het Nike Air Max 90 Mujer allemaal, letterlijk allemaal, hebben gezien? Zal het oordeel oordelen dat ik in staat en in staat ben om dat vies te maken, mijn lichaam verder te duwen als het pijn doet? Kan het uiten van het volledige plezier dat ik krijg door te zien wat mijn lichaam en geest kunnen verdragen wanneer ik mezelf in de bergen uitdaag, vragen veroorzaken? Als ik de prachtige plekken deel waardoor ik me zo levend voel, zal het ze dan tot leven wekken? Zullen ze het krijgen? Denk je dat ik gek ben? Van me houden omdat ze denken dat ik gek ben? Zullen ze denken dat ik een stoere, stoere meid ben ... of gek?
Hoe meer ik reflecteer, ik realiseer me hoe sterk het is om zo echt, bloot en kwetsbaar te zijn. Ik weet dat omdat ik ze alles kan laten zien, dat ik dit ben, dezelfde persoon die dit al jaren doet, hetzelfde meisje dat ansichtkaarten aan hun Adidas Zx 700 Damen kinderen schrijft en wafels maakt en bacon maakt. Ik vind het prima om kwetsbaar te zijn en hen te laten zien waartoe ik in staat ben en wat ik daarmee kan bereiken. Ik heb er vertrouwen in dat ze nog meer van me houden vanwege alle eigenaardigheden en badassery die ik uitadem omdat het vermogen om te zeggen en te laten zien 'dit is wie ik ben', dat is wat mij inspireert.
Er was wat nadenken en een paar gesprekken voor nodig, maar ik heb het gevoel dat alles erop gericht is om beoordeeld te worden, wat het ook is, het ligt in de beslissing van het geweten om in orde te zijn met dat delen, dat is een kracht die ik win elke keer dat ik teen de ultra line en is wat anderen inspireert.