Ik wist dat ik, ongeacht de uitkomst, niet kon opgeven. Ik zou mezelf haten als ik dat deed. Ik moest alles geven. 'Doe wat je kunt, met wat je hebt, waar je bent.' Er was een andere persoon die in mijn hart was terwijl ik rende, die me kracht gaf en me naar de finish duwde: mijn vriend Ruth Kohstall. Ruth is een 66 jaar jonge ultraloper en triatleet uit mijn omgeving. Ze probeerde vijf keer HURT en kreeg maar liefst vier lussen, maar nooit een finish. Voordat ik Ohio verliet, vertelde ze me dat ik die finishlijn moest halen. Ik heb nog dieper voor haar gegraven. Het kostte letterlijk elke gram van mijn wezen om door te gaan.
Ongeveer anderhalve kilometer van de finish besefte ik eindelijk dat ik voor de cutoff zou finishen. Ik kwam over de finishlijn, bedekt met modder en rook absoluut afschuwelijk, maar Nike Air Max 200 Hombre ik had een enorme glimlach op mijn gezicht en mijn Nike Cortez Dámské hart was zo vol dankbaarheid en liefde. Ik was Fish and Nate dankbaar, voor alle vrijwilligers en andere hardlopers die me toejuichten, voor mijn vrienden thuis die in me geloofden. Ik voelde die dag zoveel liefde en ik voelde dat ik erbij hoorde.
Toen raakte het me: mijn benen sloten me gewoon aan; Ik kon het niet uitstaan. Ik zat op de bank en voelde me extreem www.mondoscale.it misselijk, werd toen erg koud en ondanks het aantrekken van een shirt met lange mouwen en een jas begon ik te bibberen. Mijn vingers werden gevoelloos. Mijn benen wilden niet bewegen. Mijn man Dave moest me naar de auto dragen. Toen we aankwamen in ons Hilton Waikiki-hotel (waar we verbleven dankzij zakenreispunten), kon ik niet uitstappen, kon ik me niet bewegen, lag ik languit op de achterbank, probeerde niet flauw te vallen en maak mijn tienerdochter bang. Dave hielp me en de portier pakte een rolstoel en duwde me, Nike Air Vapormax Herren bedekt met modder met warrig haar en vreselijk stinkend, door de lobby van het hotel naar onze kamer. Ik herinner me niet veel, maar ik heb een paar hoofden omgedraaid.
Ja, het zal hier de hele tijd marathon zijn tot minstens 10/11/10. (En als je hier nieuw bent, wil je misschien mijn pagina met de beste berichten bekijken.)
Ik heb de laatste tijd veel geklaagd over marathontraining, dus ik dacht dat ik je zou vertellen waarom het geweldig is. Morgen zal ik je in handige lijstvorm vertellen waarom het rot is. Massage. Tijdens de training moet je vrijwel één keer een massage krijgen. Natuurlijk, het komt omdat je spieren in feite door een belsignaal zijn gegaan, maar een massage is massage. Camraderie. Er is geen snellere manier om iemand te leren kennen dan met hem mee te rennen. Na een paar lange runs met Ashley weet ik zeker dat we meer van elkaar weten dan van de meeste Nike Air Max 270 Dámské van onze andere vrienden. Ik heb vrienden gemaakt via Tumblr, andere blogs, DailyMile, Twitter en op de Healthy Living Summit, vanwege een gedeelde liefdesgekte voor hardlopen. Ik ben ook dichterbij gekomen met vrienden die voor altijd rennen. Bezienswaardigheden bekijken. Tijdens de training voor deze marathon liep ik in Hawaii, Chicago en D.C. In Hawaii en Chicago zag ik dingen die ik anders misschien niet zou zien; in D.C. zag ik een kant van mijn voormalige stad waar ik alleen een glimp van opvangde toen ik daar woonde. Ik zag ook delen van NYC die ik nog nooit eerder had gezien. Over taboes gesproken. Binnen enkele minuten nadat we elkaar hadden ontmoet, hadden Emily en ik het over kak. Binnen enkele minuten nadat ik erachter was gekomen dat de neef van mijn moeder marathons liep, hadden we het over bloedige tepels (tot grote ergernis van mijn moeder.) Er slecht uitzien. Ik kan niet tellen hoeveel mensen iets hebben gezegd Nike Air Huarache Herren in de trant van: "Ik kan niet geloven dat je dat kunt doen!" nadat ik een run met dubbele cijfers had gelopen. Hoewel ik soms nog steeds niet kan geloven dat ik het kan, is het altijd leuk om te spelen alsof het geen probleem is.