Het was een vroege start, met twee secties voor ons deze Adidas Zx 750 Damen dag. We begonnen aan onze steile klim uit de wilde en rotsachtige Wadi Jehannem, de diepste vallei van de hel van het Midden-Oosten, door groene oerbossen en door onderwerpen over het leven in de eerste plaats te bespreken (ja, het bedenken van geschikte regionale padnamen telt). We hadden de unieke en onvervalste regio Akkar nu overtroffen. We kwamen langzaam op weg naar Wadi Sirri, waar we een kudde geiten tegenkwamen die vreugdevol steigerden rond een natuurlijke bron van stromend koel water. De klim ging verder naar Tallet Hankoufa en we konden niet anders dan genieten van het steeds veranderende topografische canvas dat was versierd met een even afwisselende en rijke geschiedenis. We manoeuvreerden door clusters van verlaten ru?nes en gingen toen richting Kfar Bnine om de eerste helft van de wandeling van vandaag af te Nike Air Max 200 Heren sluiten. Dit was onze eerste ontmoeting met een mini-markt, wat natuurlijk een geweldig excuus was om lekker zoete snacks te laden.
Het volgende deel van het pad bestond voornamelijk uit berghellingen en kleine kabelovergangen. Gegarandeerde doorweekte voeten, we hadden nog steeds de vrijheid om onze favoriete traverse-strategie te kiezen: doe af en toe een slip-n-slide of houd vast aan nabijgelegen doorndragende planten. De lach was onophoudelijk, samen met de feestelijke en gastvrije ontmoetingen langs de weg met de lokale bevolking. We sloten dit gedeelte van de LMT af met een adembenemend uitzicht op de zonsondergang van Bqaa Safrine en reden daarna naar ons hotel in Sir El Danniyeh. We waren de enige gasten in een verder verlaten hotel met meerdere verdiepingen, dus ik had een perfecte opstelling om mijn werk in te halen. Nike Air Max 97 Donna Geobsedeerd door onderzoekswerk, misschien onnodig, was het me gelukt om mijn laptop in het kleine snelpakende vest te stoppen dat ik aanhad.
De hele zomer trainingsmaatjes hebben was zo geweldig, maar ik was opgewonden om alleen te rennen om te zien wat mijn eigen tempo was. Ik begon een praatje te maken met een man rond mijl 6, en we renden samen tot mijl 10, babbelend over Chicago! Hij heeft het vorig jaar gerund en loopt het ook dit jaar.
Met iemand hardlopen maakt de tijd zo veel sneller voorbij. Ik luister niet graag naar muziek terwijl ik ren (ik hou niet van het tempo van de muziek die mijn eigen tempo / ritme verstoort), maar ik hou van chatten. Toen we een waterstop bereikten, deed ik wat snelle mentale wiskunde (die ene UGH over hardlopen? Veel wiskunde), en realiseerde me dat we helemaal op snelheid waren voor een Nike Air Max 270 Uomo eindtijd van 2:10! Ik liep mijn laatste helft in 2:13, dus daar was ik super enthousiast over. Het is niet de bedoeling dat je PR probeert te gebruiken als je een marathon afloopt ... maar het was moeilijk om het niet te proberen! We renden in Liberty State Park tot bijna mijl 11, dus toen we eenmaal uit het park waren, was de race bijna voorbij. SCORE! Ik had om 10 uur besloten om het tempo op te pakken, omdat ik me goed voelde, en om 12 uur begon ik mijn hart uit te rennen. Mijn benen voelden absoluut behoorlijk strak, maar het was niet onmogelijk om te rennen. Ik eindigde in 2:09:30 en was duizelig van opwinding! Ik wilde echt onder 2:10 eindigen - en dat deed ik !! Aangezien ik aan afstand heb gewerkt, niet aan snelheid, ben ik daar erg blij mee. Ik zou graag een halve dag een sub-2: 00 hebben, maar als ik me echt kan concentreren op het opbouwen van snelheid. Ik pakte een banaan en sprong op het PATH naar Hoboken, waar ik mijn moeder ontmoette. Toen ik thuiskwam, rekte ik me uit, plakte en nam een ??bad in Epsom-zout. Toen ik het huis binnenliep, was ik zo pijnlijk dat mijn moeder zei dat ik krom liep. Toen ik uit het bad stapte, was ik nog steeds pijnlijk en strak, maar ik voelde me menselijk.