Trail-zussen hebben een manier om je buiten je comfortzone te duwen, maar houden tegelijkertijd je hand vast om je te helpen daar te komen. Sinds ik met deze vrouwen begon te rennen, is mijn berglopen met grote sprongen verbeterd (vrij letterlijk; ik kan nu springen en vastbinden over dingen waar ik vroeger Adidas Superstar Damen overheen kruipte terwijl ik zacht huilde). Dit is te danken aan het feit dat ze me geduldig hebben geholpen Nike Air Max 270 Uomo door mijn hoogtevrees en blootstelling.
In sommige opzichten zijn trail-zussen echt niet anders dan andere vriendinnen ... behalve dat meisjesweekenden meestal dingen betekenen zoals kamperen bij een trailhead en 70 km rond een vulkaan rennen; of racen of pacen met een vriend op een ultra. We merken wanneer iemand nieuwe schoenen krijgt - of een top, korte broek, truckerhoed, drinkrugzak of nieuw voedsel op de vlucht proeft. Tijdens een willekeurige run zullen ten minste twee van ons in wezen dezelfde outfit dragen. Het is vrijwel precies zoals wanneer vrouwelijke vrienden de stad uitgaan - behalve sweatier, vuiler en met meer plassen in de bosjes (hopelijk).
Als deze lijst je bekend voorkomt, heb je waarschijnlijk al je Nike Air Max Zero Herren eigen zegen van Trail Sisters. Als dat niet het geval is, moet u een aantal gelijkgestemde vrouwen vinden en gaan hardlopen. Ik garandeer je dat je er geen spijt van zult krijgen.
Ze hadden vanmorgen een geweldig ontbijt voor ons ... maar helaas hadden ze geen kant-en-klare havermout tegen de tijd dat ik vooraan in de rij stond. En alleen havermout met notensmaak bleef over. Dus ondanks dat ik gisteren te horen kreeg dat ik misschien een glutenintolerantie heb (GROOT ONGELUKKIG GEZICHT, meer info nadat ik volgende week de dokter heb gezien), ging ik voor een bagel dun met een dun laagje roomkaas en wat fruit.
Alle gezonde bloggers houden van notenpasta en andere notenproducten, dus ik hoop echt op wat meer notenvrije opties. Ik ike Internationalist Damen leer interessante dingen die ik later zal delen!
De Kula Cloth is een technische plasdoek ... zoals in een Nike Air Max 2017 Femme kledingstuk dat is ontworpen om je te helpen fris te blijven en tegelijkertijd de principes van Leave No Trace te oefenen. Gemodelleerd naar de "pee bandana" die veel vrouwen tijdens het wandelen vastgebonden aan hun rugzak, is de Kula Cloth bedoeld om aan je rugzak te hangen en er schattig uit te zien totdat je hem nodig hebt. Zodra je besluit dat je moet plassen, maar niet wilt uitdruppelen, is de Kula-doek er om je te helpen met een antimicrobi?le maar absorberende kant verborgen onder prachtige kunstwerken. Je weet pas dat je een Kula-doek nodig hebt als je een Kula-doek hebt ... zelfs de meest buitenbewuste vrouwen willen zich van tijd tot tijd schoon voelen!
Lily Trotters zijn zoveel meer dan een standaard compressiesok. Nike Air Max Thea Womens Met de kleurrijke sokken kunt u compressie gebruiken - van de toppen van uw tenen tot de knie?n van uw Adidas Nmd Damen knie?n - om de bloedstroom te verhogen, het herstel te versnellen en pijn in uw benen te verminderen. Ze hebben ook het grote voordeel dat ze in een groot aantal leuke kleuren verkrijgbaar zijn, sommige met een kleine ruche aan de bovenkant van de manchet, waardoor ze perfect zijn voor een paar hoge laarzen. Ja, zoals in ze zijn ontworpen om je te helpen herstellen zonder er echt uit te zien alsof je in de herstelmodus bent!