Ik ging donderdagavond naar de Hamptons en bracht mijn fiets. In plaats daarvan gingen mijn vriend Heather en ik vrijdag 3 kilometer hardlopen en op zaterdag één. Had ik meer moeten rennen? (Of meer fietsen? Of meer zwemmen?) Ja. Kan het me schelen? Eerlijk gezegd nee, niet echt.
Gisteren om 14.00 uur besloot ik dat ik het niet langer kon uitstellen en op de fiets moest stappen. Ik had 2,5 uur op mijn plan en het plan was om naar Montauk en terug te gaan. Ik vertrok en begon in mijn hoofd te komen, zoals ik de neiging heb om op de fiets te doen. (Uh, en het leven.)
Waarom deed ik dit gewoon? Ik wilde gisterenmiddag niet 2Nike Air Max 2017 Womens ,5 uur rijden omdat ik liever op het strand was met mijn vrienden, ja, maar ik wilde het volgende weekend niet 2,5 uur of 3 uur of meer rijden, en meer in het weekend daarna .
Toen ik me eindelijk realiseerde dat ik het kon, maakte het me echt de ruimte vrij om te beseffen dat ik het niet echt wilde doen. Nu niet, of misschien nooit. (Onduidelijk.)
Ik vond het leuk om meer te leren over fietsen en zwemmen in de aanloop naar de NYC Tri, maar ik voel me niet comfortabel genoeg (of dat ik comfortabel genoeg zou kunnen worden) in de komende 6 weken 90 mijl op de fiets.
Ik zie absoluut meer triatlons in mijn toekomst (ik denk er zelfs aan om dit jaar kortere te bekijken voordat het seizoen voorbij is), maar ik denk dat ik echt meer moet leren en meer comfortabel moet worden op kortere afstanden ALS ik dat wil doe een langere Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme afstand.
Ik geloof echt dat ik het had kunnen afmaken, maar het is nu niet mijn prioriteit.
Ik begon meteen te denken, "wat is mijn volgende doel?" Toen ik dit aan Heather vertelde, vroeg ze of ik altijd een soort atletisch doel moest hebben.
JEP. Ik voel me veel meer geaard en gecentreerd wanneer ik een doel heb dat ik bereik naar ...
Ik weet niet of ik nu een ander doel heb, of dat ik er een wil of nodig heb.
Werk, mijn vrienden en dating zijn nu mijn prioriteiten. Het idee om nu een lange race te trainen is geestelijk vermoeiend en fysiek vermoeiend. Ik zou zeker in de training kunnen passen als ik dat wil, maar ik wil het nu gewoon niet.
Dus ik heb vanochtend de lieve Ironman PR-mensen een e-mail gestuurd, hen bedankt voor alles en gezegd dat ik me terug zou trekken, Nike Internationalist Mujeren ze waren er erg aardig mee.
Wat ik van je wil weten: wat wil je nog meer weten over wat ik onderweg heb geleerd over triatlontraining? Ik ben ook van plan binnenkort een gear roundup van mijn favoriete producten te doen, dus laat het me weten als je nog vragen hebt over de gear!
?Veel van mijn klanten zeggen dat ze gewoon gezond willen Nike Cortez Dames zijn. Hoe is je bloeddruk? Bevinden uw cholesterol- en lipideniveaus zich binnen gezonde parameters? Kun je een mijl of twee rennen zonder buiten adem te zijn? Dan ben je gezond! Het hebben van een 6-pack is niet noodzakelijk gelijk aan gezond. Het is ook belangrijk om te onthouden dat genetica ertoe doet; het plafond van iedereen zal anders zijn. Als je meer gewicht wilt verliezen dan het instelpunt van je lichaam, loop je het risico spiermassa, botdichtheid en voedingsstoffen te verliezen, wat veel zorgwekkender is dan geen dijspleet hebben.
Voor het grootste deel is gezond eten gezond verstand: eet veel fruit en groenten, beperk bewerkte voedingsmiddelen en oefen elke dag. Het probleem is dat gezond verstandboodschappen zoals deze niet provocerend genoeg zijn om boeken te verkopen en volgers te krijgen. Onthoud dat alleen Nike Cortez Mujer omdat één persoon succes heeft met een bepaald dieet, dit niet betekent dat u dat ook zult doen. Je moet uitvinden wat voor jou werkt en dat is uiteindelijk een dieet dat duurzaam, voedzaam en bevredigend is.