We kwamen op 7 en ik zei tegen Alison dat mijn moeder er waarschijnlijk aan het eind zou zijn en dat ik wou dat ze er om 7 uur zou zijn, maar ik wilde haar niet pushen, omdat het zo vroeg was om de stad in te gaan ... en daar was ze! Ik rende naar haar toe en gaf haar een dikke knuffel. GB stond vlak bij Columbus Circle en mijn doelen werden net om GB te bereiken en mijn moeder te bereiken.
Voordat ik het wist, waren we op mijl 9. Oké, ik kan dit, dacht ik. Ik dacht aan elke keer dat ik een lange run had en het in stukjes brak om in een race te komen of met een vriend te rennen. Dat is alle 4 mijl was. En echt, Adidas Zx 750 Mujer hoe vaak had ik al een halve helft gerend? Ik moet ook opmerken dat ik helemaal geen gels of kauwgranen meer had en dit besefte vlak voor de race, dus ik kocht Zweedse vis en ze werkten prima als brandstof!
Mijn enige echte doel was niet om een ??badkamer te laten stoppen. Op verschillende punten in de race dacht ik dat het misschien moest, maar ik probeerde heel hard om door / in de maagkrampen te ademen, en het hielp. Mijn Garmin stierf in de Nike Air Max 2017 Heren eerste mijl, wat een enorme zegen was. Ik hoefde niet geobsedeerd te zijn door mijn tijd!
Vlak voor de finish zag ik Erica, en toen mijn moeder, en toen waren we klaar. 2:11: meer dan 20 minuten dan mijn PR, maar ik heb me goed vermaakt in de zon met andere dames die blij zijn door het park te rennen.
Naarmate de dagen korter worden, lopen velen van ons in de schemering of bij zonsopgang onder Nike Air Max 2017 Hombre slechte lichtomstandigheden. Niets maakt me meer zorgen dan wanneer ik zoeven door een loper gekleed in donkere kleding, die weinig reflecterende items draagt. Met zoveel stuurprogramma's afgeleid door hun telefoons en andere apparaten, is het een recept voor een ramp.
Voor uw veiligheid is de sleutel om uzelf zichtbaar te maken. Denk aan 'kerstboom draaien'. Hier zijn enkele van mijn favoriete uitrustingsitems die je kunnen helpen om dat Nike Air Max 2017 Damen te bereiken:
R-Gear See Me LED-schoenmanchet - Makkelijk te gebruiken snap-on schoenmanchetten met knipperende en stabiele LED-modi.
Amphipod Xinglet Flash LED-vest - Een eenvoudig te dragen lichtgewicht singlet met zowel voorste als achterste knipperende stroboscoop-LED's.
Nite Beams LED-knipperarmband en -armbanden - Snelle en eenvoudige oplossing voor direct zicht.
Petzl TIKKA RXP - Compacte, comfortabele en krachtige koplamp die automatisch de helderheid en het straalpatroon aanpast.
Nathan Zephyr Fire Hand Torch - Het ultieme ontwerp in handheld verlichtingssystemen.
Weg-ID - Het zou je verbazen hoeveel atleten zonder identificatie in het ziekenhuis belanden. Mobiele telefoons raken vaak beschadigd bij een ongeval, of ze zijn vergrendeld en de enige persoon met de toegangscode ligt bewusteloos in de ER. Road ID is de Nike Air Max 720 Womens goedkoopste vorm van identificatie die geld kan kopen. Ga niet weg zonder het.
De afgelopen maand heb ik veel in de sportschool gerend sinds ik mijn kilometers heb gehaald voordat de zon opkomt. Deze kilometers lang hebben me voldoende tijd gegeven om na te denken over talloze kwesties, van hardlopen tot politiek, van gezondheid tot ouderschap. Een ding waar ik veel over heb nagedacht, is de loopbandetiquette.
Wanneer u in de nabijheid van andere mensen traint, zijn er bepaalde basisregels die u moet volgen om een ??veilige en comfortabele omgeving voor alle betrokkenen te bieden. Ik bedoel, laten we eerlijk zijn, ik ben liever buiten op de stoep beukende (licht glijdend over) dan de gerecycleerde en ietwat muffe lucht van de sportschool in te ademen. Maar als letsel of het weer of andere obstakels me ervan weerhouden naar buiten te Adidas Nmd Mujer rennen, zou ik graag willen dat mijn loopband zo aangenaam mogelijk is. Dus met dat in gedachten heb ik een lijst met richtlijnen bedacht die iedereen (tenminste denk ik) zou moeten volgen bij het trainen op een loopband.