Omdat ik uit het noordoosten kom, stoort de kou me hier zelden in Virginia Beach, maar ik doe veel van mijn trainingen gedeeltelijk op de promenade van Virginia Beach. De thuisbasis van wat vaak sterk is, zeewater en met zout gevulde winden, die daar gewoon rennen is het soms niet waard. Wanneer het weer zuur wordt en ik mezelf niet buiten kan dwingen, ga ik naar de sportschool. In plaats van te streven naar een dreadmill, spring ik echter recht in een spin-klasse. Het is altijd geweldig om met een groep te trainen en spinnen heeft veel van dezelfde voordelen als een run.
Hier zijn drie grote redenen waarom ik niet bang ben om spinning te gebruiken als een geweldig alternatief Nike Cortez Herren voor de incidentele trainingsrun voor slecht weer, en waarom je ook een spin-klasse moet overwegen.
Fitness behouden of verbeteren. Spin-klasse omvat vaak veel variatie in tempo en weerstand, wat geweldig is voor het uitdagen van het cardiovasculaire systeem. Als je je benen harder laat werken om tegen meer weerstand te trappen of het tempo te verhogen, worden je spieren niet alleen verbrand, maar verhoogt je je hartslag. Een hogere hartslag en het intervalwerk dat een groot deel van de spin-klasse uitmaakt, zijn fantastische manieren om de melkzuurdrempel te verhogen. Sterkere benen en een hogere melkzuurdrempel betekenen langer lopen met minder vermoeidheid, en dat is een doel waarnaar elke hardloper moet streven.
Vermijd letsel. Spin-klasse versterkt de spieren die nodig zijn voor hardlopen zonder de impact op heupen, Adidas Yeezy Boost 350 Womens knie?n en enkels die hardlopen produceert. Het is mogelijk om een ??lange run, tempowerk en zelfs heuvels op een stationaire spinfiets te simuleren, wat vooral handig is tijdens ijzige wintermaanden. Lopende heuvels kunnen ongelooflijk gevaarlijk zijn in het ijs en de sneeuw, en als je je voorbereidt op die Boston Qualifier-race, is blessure niet iets wat je op het menu wilt. Het nemen van een spin-klasse is een uitstekende manier om vierlingsterkte op te bouwen zonder een draai, struikelen of vallen te riskeren.
Cadans. Hoe effici?nter je bent in een spin-klasse, hoe meer kracht je uitgeeft en hoe sneller je gaat. Hetzelfde geldt voor hardlopers en hardlopen. Hoe minder tijd elke voet doorbrengt in contact met de grond, hoe sneller je lichaam zal reizen. Een van de beste manieren om racetijden te verbeteren, is om de omloopsnelheid Nike Air Max Zero Damen van benen te verhogen, en als je je benen eraan laat wennen om snel op een fiets te bewegen, zullen ze ook snel op de grond willen bewegen. En een extra bonus? Hoe minder tijd je voeten doorbrengen met het raken van de grond, hoe groter de kans dat je letselvrij blijft.
Veel plezier met rennen in 2014! Ik ben een paar weken bezig met trainen voor de eerste race van 2014, en met zes halve marathons in vijf staten naast een paar 5, 8 en 10K races op de boeken, kijk ik uit naar de uitdagingen die voor ons liggen.
Waar ben je het meest bang voor?
Ik ben bang dat ik het zal missen om mijn familie langs de baan te spotten. Ze sprongen in feite door ringen van vuur om dit weekend speciaal voor mij te maken en het niet teleurstellend zou zijn om ze niet op weg naar de finish te zien. Ik heb onlangs een aanzienlijke hoeveelheid Adidas Superstar Herren tijd doorgebracht met bidden voor specifieke dingen die betrekking hebben op de race en ze klinken meestal een beetje als dit ...
"Lieve God - Ik ben het, Emily. Laat het alsjeblieft niet regenen op Marathon Sunday! Oh, en als ik verzoeken doe ... laat me alsjeblieft niet door een ongemakkelijke spijsverteringssituatie verhinderen dat ik mijn best doe ... maar als het moet gebeuren ... www.mondoscale.it laat er dan een semi-schone faciliteit in de buurt zijn (die TP heeft) en laten we het proces is pittig omdat ik een tijdsdoel en zo heb. Maar serieus ... geen regen, oké? Bedankt en AMEN. ”
Denk je dat je ooit nog een marathon zult lopen?
We moeten deze vraag opnieuw bekijken op de avond van zondag 3 november, maar ik denk van wel! Ik vervul actief het New York Road Runners 9 + 1-programma om een ??gegarandeerde toegang tot de ING NYC Marathon 2014 te krijgen. Ik heb graag opties.
Aantal zwarte teennagels tot nu toe?
NUL! Afgezien van een behoorlijk pijnlijke blaar (heel erg bedankt nieuwe hardloopschoenen!), Zijn mijn trainingskwalen best onbestaande. Dat gezegd hebbende, voel ik deze week allerlei nieuwe pijntjes en prikkels die mijn ervaren hardloopvrienden Phantom Pains noemen. Laten we hopen dat dat het geval is! (Opmerking Nike Air Presto Womens van de redactie: waargebeurd verhaal. Emily en ik zijn dat ook
nu gelukkig genoeg om in hetzelfde gebouw te werken, en ze kwam gisteren op mijn bureau