Kara Goucher [16:55]: Ik denk dat veel mensen die hardlopers zijn, perfectionisten zijn. Ik moest leren om veel dingen gewoon los te laten, andere mensen dingen voor me laten doen wanneer ze aanbieden. Als iemand aanbiedt om naar je kinderen te kijken, zodat je 's middags kunt gaan rennen, is het alsof ik dat niet kan doen, ik kan mijn buurman niet naar hem laten kijken. Laat ze het gewoon doen. Gewoon jezelf een beetje vergeven omdat je misschien niet altijd op tijd klaar bent met eten of misschien een beetje laat bent om iemand op te halen. Je moet gewoon dingen een beetje laten gaan. Omdat ik denk dat wanneer je rent en die Nike Air Pegasus 83 Homme tijd voor jezelf neemt, het je eigenlijk een betere ouder maakt. Je bent meer gefocust. Je hebt vandaag je vrijlating gehad. Je hebt gewoon iets dat je voor je hebt gedaan, wat uiteindelijk iets is dat je voor je kind hebt gedaan, omdat je meer gefocust en verfrist en nieuw leven bent ingeblazen. Voor mij ging het erom niet overal perfect in te zijn en me niet schuldig te voelen dat ik deze momenten met Colt mis omdat ik de tijd neem om te rennen, maar dat wetende omdat ik de tijd neem om te rennen wanneer ik bij ben Colt Ik ben veel meer gefocust en een betere moeder.
Matt Orlando [17:59]: Je hebt gelijk. Ik bedoel, mijn vrouw en ik praten er altijd over dat het belangrijk voor ons is om tijd voor onszelf te nemen, anders ben je niet 100% voor onze zoon.
Mijn vrouw heeft eigenlijk een vraag. Ze wil weten wat je over jezelf hebt geleerd sinds je ouder bent geworden?
Kara Goucher [18:17]: Ik heb veel over mezelf geleerd. Ik heb geleerd dat ik tot meer in staat was dan ik dacht en sterker was dan ik dacht. Weet je, voordat mijn hele leven rond rennen was gebouwd. Mijn man was ook een professionele atleet. Hij is nu met pensioen, maar hij was en we bouwden onze hele dag rond rennen en rusten. En toen ik Colt had, weet je, wordt je kind je prioriteit. Hardlopen is nog steeds erg belangrijk, maar het is secundair. Ik keek vroeger naar andere moeders, weet je, pakten hun kinderen Nike Air Pegasus 83 Hombre op en ik zou moe zijn om alleen naar hen te kijken. Maar ik heb geleerd dat je sterker bent dan je denkt. Je kunt meer geven dan je denkt. En ik denk eerlijk gezegd, ik was opgewonden om moeder te zijn. Ik wilde heel graag moeder worden. Adam en ik wilden heel graag ouders worden. Maar ik denk dat de hoeveelheid liefde die je voelt voor deze persoon ons net heeft verblind. We kunnen gewoon niet geloven hoeveel we van hem houden, hoe geobsedeerd we zijn. We zijn zo irritant hoe cool we denken dat hij is. Het is zo irritant. Wij zijn die mensen die zijn zoals oh mijn god hij deed iets dat zo schattig, zo grappig is. We vertellen hem altijd dat je zo cool bent, zo cool. Alleen deze liefde die je voelt, het is geweldig. Het is zo krachtig dat je voelt. Het verbetert gewoon alles in je leven, en geeft je gewoon perspectief op alles Nike Air Max 270 Mens in het leven. Het heeft me net zo'n beter perspectief gegeven en me doen beseffen dat ik tot meer in staat ben dan ik dacht dat ik kon.
Je herinnert je misschien dat ik vorig jaar verschillende eerste marathonverhalen op mijn blog heb gehouden. Ik wilde vandaag een speciale met je delen.
Mijn vriendin Emily heeft al heel lang "gewild". Haar goede vriendin Kathleen en ik zijn allebei marathonlopers en Emily zou altijd zeggen hoe graag ze een hardloper wilde worden.
Vorig jaar kreeg ze een Garmin voor Kerstmis en blogde toen dat ze de helft moest rennen, of zoiets. Hier kwam ik binnen.
"Ik leid de D.C. helft. Hier is een plan. Je zou het ook moeten doen. '
En dat deed ze. En toen zei hij: "Mensen die voluit doen zijn gek."
En belde me toen in mei en zei dat ze NYCM wilde runnen. (Op dezelfde dag vertelde Anne me dat ze ook Nike Air Pegasus 83 Mujer aan een marathon dacht. MIJN HART ZWELDE voor beiden.)
En nu is mijn lieve vriendin Emily slechts vijf dagen verwijderd van haar eerste marathon, de beste marathon ter wereld. Ik ben zo trots op haar, en hieronder is haar verhaal in haar eigen woorden.