We staken de Paria honderden, duizenden, misschien zelfs tienduizenden keren over op weg naar Buckskin Gulch. Het is onmogelijk om je voeten droog te houden, dus ik was dankbaar dat mijn lichtgewicht Merrell Antoras het water snel afvoerde en me tegen rotsen beschermde. Ik heb ze gecombineerd met neopreen sokken om mijn tenen warm te houden in het ijskoude water.
Wat begon als speelse, enkeldiepe spetters, groeide al snel uit tot duisterbruine, middelhoge pieken toen we stroomopwaarts liepen. Tracy las de rivier op manieren die ik niet kon en beoordeelde de veiligste plekken Nike Internationalist Femme om over te steken, weg van rotsblokken die je naar beneden slepen en wervelende golven die onstabiel zand eronder suggereren. We hadden niet verwacht dat we Tracy's snelle reddingsvaardigheden nodig zouden hebben tijdens deze Adidas Zx 750 Mujer woestijnreis, maar ze hebben ons zeker behoed voor wegvegen. Toen we armen met elkaar verbonden en het water in de juiste hoek raakten, waren kruisingen moeilijk maar goed te doen.
Bij mijl 18, uitgeput van urenlang oversteken en opnieuw oversteken van de Paria, stopten we voor een snelle snackpauze op het strand.
PLOP. Er viel iets op mijn schouder. Ik stak angstig mijn hoofd in de lucht, op zoek naar dodelijke wolken, maar het was gewoon een wazige blauwe rups die langs kwam om hallo te zeggen.
Maar toch, ik ga naar de supermarkt en overtuig mezelf ervan dat als ik mijn kar met alleen gezonde dingen vul, ik de gezondste persoon ter wereld zal zijn.
Maar gisteren had ik plannen om met mijn vriendin Lacey naar Pasen te gaan voor Pasen.
Ik vind het moeilijk om mezelf te motiveren om te sporten wanneer ik bij mijn ouders thuis ben en in de volledige ontspanningsmodus (eh, zo vol als een semi-neurotische New Yorker echt kan krijgen). Een vriend toevoegen die geen hardloper is?
Ja, in de hel zou ik vandaag niet gaan hardlopen.
Toch lag ik gisterenochtend een groot deel in bed, redenerend met mezelf hoe ik inderdaad vandaag voor alle anderen kon opstaan ??en wegrennen.
HA.
Eindelijk realiseerde ik me dat er eigenlijk geen manier was om dat in de hel te doen, en daarom ging ik mijn laatste 8-miler uit voor de More / Fitness Half volgende week.
[Over de andere helft gesproken: blijkbaar hebben ze net wat meer inzendingen geopend! Gebruik deze link Nike Air Max Tn Homme en de code HALFMOREFIT12. Props aan Michele voor deze info.] Dus ik bleef rondhangen tot ongeveer 10.30 uur, ook al had ik brunchplannen om 12 uur.