We wilden een technische bergloopschoen maken voor ruig alpine terrein waar stabiliteit en bescherming vereist is. Door Gore-Tex waterdichte, ademende technologie te combineren met Boost-demping en een uniek ontwerp van de buitenzool van Continental Rubber voor onge?venaarde grip, biedt de XT prestaties op het hoogste niveau.
Welke unieke functies wil je benadrukken?
De belangrijkste kenmerken van deze off-trail hardloopschoen zijn de Nike Air Max 2017 Herren gepatenteerde Boost-technologie tussenzolen voor superieur kussen, eindeloze energieteruggave en hoge aanpasbaarheid op rotsachtige oppervlakken, het GORE-TEX uitgebreide comfortmembraan voor waterdichtheid en bescherming tegen regen, ijzel of sneeuw en de unieke Continental Rubberen buitenzool die buitengewone grip biedt op verschillende ondergronden.
We hadden gehoord dat het moeilijk is om een ??gestaag, langzaam tempo op First Ave te houden, en dit was waar. We keken naar onze horloges en zagen dat we onder de 9:00 mijl liepen. 'Tina! We moeten vertragen! ' Ze begon ons tempo te schreeuwen totdat het weer boven 9: 15-9: 30 was. Ik vond het niet erg als we ons tempo wat meer opvoeren, maar ik wilde niet harder lopen dan dat.
Toen we eenmaal boven 100th Street kwamen, daalde de drukte aanzienlijk. Ik herinner me dat ik op dit Adidas Nmd Damen moment gewoon Manhattan wilde verlaten en naar de Bronx wilde, maar ik heb mijn best gedaan om alles in me op te nemen. Het First Ave-gedeelte van de race is erg lang. Toen we hier eenmaal waren, had de helling het gevoel dat het wat had ge?galiseerd. Ik nam de paar overgebleven Gu Chomps op dit punt en hoopte op het Nike Free Rn Distance Femme beste. Eindelijk waren we in de Bronx en bereikten we 20 mijl! Tijdens Chicago vorig jaar raakte ik rond 18-20 de muur, dus ik was zo blij dat ik op dit punt nog steeds goed voelde. Het was duidelijk dat mijn benen moe waren, maar ze voelden zich niet hellacious, net zoals ik net 20 mijl had gelopen.
Uiteindelijk staken we onze laatste brug over, de Madison Ave. Brug naar Manhattan. Andere mensen leken erg blij dat ze deze laatste brug waren overgestoken, maar ik wist dat dit geen afdalingen meer betekende tot het Nike Air Pegasus 83 Herren park.
Op mijl 21 ZAG IK EEN TEKEN VOOR BANANEN. Ik rende in feite de hele baan door (sorry jongens) om mijn halve banaan te pakken. Ik ben duidelijk dol op mijn bananen, maar ik wist dat mijn lichaam geen Gu meer aankon, maar ik wilde toch wat brandstof. Het maakte me ook gewoon blij. Het geluk in die banaan bracht Adidas Superstar Femme me door tot mijl 22, waar Caitlin en de Lululemon-meisjes juichten. Ik zag de Lululemon-cheerleaders en toen zag ik Caitlin en wilde haar een dikke knuffel geven! De volgende dingen waar ik naar uitkeek waren het zien van Jess en haar bord ergens rond mijl 23-24.
Ik zei tegen Tina: "Ik hoop dat iemand me een biertje bespaart!" en realiseerde zich toen: "WACHT! DAT ZIJN MIJN VRIENDEN! Ze kunnen me maar beter een biertje besparen! '
TENSLOTTE! TENSLOTTE! We bereikten het park op 90th Street en bereikten snel daarna mijl 24 om 4:00:14. Op dit punt realiseerde ik me dat ik zeker 4:20 zou kunnen halen als ik hetzelfde tempo aanhield. Ergens tussen 110th Street en het park binnen, begon Tina een beetje achter me te blijven. Ik draaide me steeds om en probeerde haar aan te moedigen, en we bleven bij elkaar tot bijna mijl 24. Opnieuw Adidas Nmd Womens viel ze een beetje achter, en ik zei "kom op!" en ze zei dat ik gewoon moest gaan. Ik draaide me om om haar te verlaten en besefte hoe dankbaar ik was dat ze bij me was gebleven bij mijn badkamerstop en ik draaide me om om met haar te blijven rennen. Het park was absoluut vol, en mijn benen kriebelden gewoon om het tot het einde uit te lopen, en tegen mijl 24,5 had ik geen idee waar ze was.