Hoe is Smartwool begonnen, hoe lang zit je al in de sokkenwereld? Smartwool is opgericht in 1994. We zitten al 24 jaar in het vak en blijven groeien. Begin jaren 2000 lanceerden we lifestyle-sokken en basislagen. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een volledig kledingbedrijf, van ondergoed tot basislagen tot Adidas Zx 750 Mujer middenlagen tot een volledige lijn van alledaagse kleding. Volgend jaar is ons 25-jarig jubileum !!
Wat maakt jouw producten uniek in vergelijking met andere merken? Waar beginnen we? Ten eerste waren we pionier in de sokkenindustrie van merinowol. We hebben een lange geschiedenis van probleemoplossing voor de voeten en wat hen het meest comfortabel maakt. Onze hoofdsokontwikkelaar in Chattanooga, TN is een sokkenmaker van de vijfde generatie en is een gecertificeerde sokgeek.
Daarnaast doen Nike Air Max 180 Femme we het met de vezels: we verleggen de grenzen van merinowol om slimmere, capabelere producten te maken. We hebben een aantal technologie?n die we hebben ontwikkeld om comfortproblemen van de voet op te lossen: fit-systemen, mesh-ventilatiezones, genderspecifieke ontwerpen, gerichte demping, compressie, vrijwel naadloze tenen, Achilles-riemen en Adidas Zx 700 Homme meer.
En dan is er gewoon de merinowolvezel die we de originele prestatievezel van Moeder Natuur noemen. Het doet alles wat de vezels van vandaag proberen te doen: vochtregulatie, zweetafvoer, geen stank en temperatuurregeling om er maar een paar te noemen.
Gebruik je duurzame praktijken bij de productie? Ja. Ons doel is om de wereldleider te zijn in duurzame kleding voor buitenlevensstijl. We gebruiken ZQ-wol, die een accreditatie van derden biedt die aantoont dat onze wol alleen afkomstig Nike Air Max 270 Femme] is van telers die de beste managementpraktijken gebruiken voor landbeheer, dierenwelzijn en werknemersrechten.
Het feestvarken kreeg de kip, wat eigenlijk geweldig was. (Ik weet het. Wanneer is restaurant kip geweldig ??)
Vanmorgen werd ik wakker met een beetje buikpijn en sloeg een blogger-bijeenkomst over voor een beetje downtime. Toen ik Nike Air Pegasus 92 Femme genoeg downtime had gehad, ontmoette ik Shannon voor een mooie lange fietstocht. We reden naar de George Washington Bridge en terug in een mooi, gemoedelijk gemoedelijk tempo voor een totaal van ongeveer 17 mijl.
Ik kwam terug en liep in 25 minuten met Bailey, douchte, kleedde zich aan en ging terug naar buiten om een ??vriend te ontmoeten die op bezoek was voor de lunch. Ik ontmoette haar en haar neef in Heartland Brewery. We splitsten een biermonsternemer en ik kreeg een Harvest Wheat-bier.
Ik kreeg ook een broodje kip op zuurdesem met zoete frietjes. Ik had zo'n honger dat ik echt niet weet hoe ik die extra drie seconden wachtte om de foto te maken voordat ik ging chowen. Na deze superlate lunch liep ik naar Ashley's om bij te praten en liep vanaf daar in de schemering naar huis.
Dit geweldige weekend betekent een geweldige Nike Air Max Command Homme week. Ik voel het in mijn botten.