Als ik je een paar tips kan geven die ik afgelopen weekend heb geleerd om gezond te blijven tijdens het reizen met familie, hier zijn ze:
* Plan zoveel mogelijk vooruit! Bepaal voordat je gaat wat je een prioriteit gaat maken en waar je flexibel bent. Ik besloot dat ik twee rustdagen zou Nike Air Odyssey Damen nemen en een beetje soepeler zou zijn met mijn dieet dan thuis, maar ik zorgde er ook voor dat ik salades / groenten at als het beschikbaar was en het hele weekend tonnen water dronk. Volgende keer zal ik ook zeker pakken wat snacks - fruit, noten, Luna-repen, enz. (iets wat normaal gesproken doet, maar met de halve marathon werd ik gehaast naar het vliegveld gebracht en had ik geen tijd om te doen).
* Wees uw eigen advocaat - laat uw stem horen als u specifieke behoeften heeft. Toen ik honger had, maakte ik het bekend. Dit Nike Air Max Zero Womens is echter iets waar ik aan moest werken - ik had kunnen vragen om ergens anders te gaan lunchen naast een pizzeria, of gevraagd te stoppen bij een supermarkt om wat fruit op te halen voor snacks. Voor mij is dit waar het plakkerig werd, omdat ik niet wilde dat mijn familie dacht dat ik hen veroordeelde omdat Nike Air Max Command Mens ze niet dezelfde eetgewoonten hadden als ik. Kortom, mijn familie houdt van me en wil dat ik gelukkig ben. Ik moet mezelf hieraan herinneren.
* Aan het eind van de dag zijn vakanties meestal kort. Het is belangrijk om te onthouden dat ik binnenkort weer terug zal zijn in mijn normale leven, dus als ik aanpassingen moet maken om de zaken soepel te laten verlopen, is dat soms oké.
Hoe ga je om met reizen of tijd doorbrengen met familieleden of vrienden die niet leven zoals jij? Welke tips heb je om gezond te blijven terwijl je iedereen gelukkig houdt en niemand beledigt?
Ik weet zeker dat bijna alle vrouwen tot op zekere hoogte met deze scène kunnen omgaan. Je bent net klaar met je gekoesterde dagelijkse run en je gaat naar je werk, naar een sociale bijeenkomst of direct naar de bank. Je trekt de met zweet doordrenkte technische Adidas Superstar Uomo kledingstukken weg en glijdt in je favoriete post-run gezellige kleding. Het is zacht, het is warm, het heeft een capuchon en de diepste zakken zijn bekleed met zachte pluizigheid. Maak kennis met de BFT Hooded Dress van Toad & Co!
Het kostte me maanden om dit te schrijven en het duurde even lang om erachter te komen waarom. Het is niet omdat ik lui ben, maar omdat ik bang ben. Ik ben heel open geweest over mijn strijd met lichaamsbeeldproblemen en hoe hardlopen hielp, maar 'lichaamsbeeldproblemen' is behoorlijk vaag. Niet veel weten hoe ver het eigenlijk ging.
De meeste van mijn vrienden en familie weten niet dat ik 14 was toen ik voor het eerst probeerde mezelf over te geven en me te herinneren dat ik dacht dat dat niet zo erg was. Ze weten niet dat ik tijdens de middelbare school en de universiteit boulimia heb meegemaakt. Nike Air Huarache Damen Of dat ik een counselor zag toen ik 19 was, maar de beslissing nam dat ik liever mager zou zijn dan dit probleem te achterhalen waarvan ik wist dat ik het had, dus stopte ik ermee.
Ik overtuigde mezelf ervan dat ik niet bulimisch was omdat ik mezelf niet na elke maaltijd liet overgeven. Alleen toen ik het Nike Air Max 270 Homme gevoel had dat ik te veel had gegeten. En soms ging ik maanden zonder het te doen, maar soms deed ik het elke dag. Zelfs vandaag de dag is het nog steeds moeilijk om het woord 'boulimie' te gebruiken om mezelf te beschrijven en ik heb door dit te schrijven beseft dat ik nog wat werk te doen heb om dat deel van mijn leven te begrijpen.
Toen ik 23 was, had ik overgewicht en was ik niet tevreden met mezelf. Net als mijn hele leven dacht ik dat mager zijn alles beter zou maken. Mager zijn was altijd het doel. Nooit mijn gezondheid, Adidas Superstar Mens nooit mijn geluk.