Ik heb mijn eerste ultra gewonnen. Het was de Dizzy 50s 50K in Arkansas. Ik was uit vorm ... zoals echt uit vorm, maar ik was jong (denk ik 22?), Na?ef en zat nog steeds vast in een race-mentaliteit van het college van "hardlopen, wat er ook gebeurt". Destijds werkte ik in deze kleine hardloopwinkel. De eigenaren, een triatletenpaar, waren absolute klootzakken. Zoals, helemaal. Ze vertelden me dat ik te dik was om een ??ultra te Nike Air Max 270 Mujer winnen, dus ik moest zo hard mogelijk rennen om te bewijzen dat ze ongelijk hadden. Ik denk dat ze dachten dat ik loog toen ik vertelde hoe de racedag verliep. Hoewel ik trots op mezelf was omdat ik klaar was, voelde het gevoel dat ik kreeg toen ik hun ongelovige gezichten zag, Nike Internationalist Dámské op de een of andere manier belangrijker.
Toen ik later naar Colorado verhuisde en echt begon met trainen, besloot ik dat ik gesponsord moest worden. Om een ??"elite" hardloper te zijn, moest ik voor een buitenbedrijf lopen en moest ik bepaalde races lopen die "iets" betekenden in de ultra-hardloopwereld. Na een race in 2011 kwam mijn dag: The North Face belde en voordat ik het wist, werd ik aangemeld bij hun nationale team. Het was een verwezenlijkte droom. Ik had bewezen dat ik er iets toe deed.
Dan waren er A-lijst races en B-lijst races en C-lijst races en vervolgens een hele reeks races die de top niet haalden, dat deed er eigenlijk niet toe. Volgens iemand. Er waren plaatsen waar je trainde en racete (eigenlijk uit het westen). … Wonen op hoogte werd Nike Air Vapormax Heren plotseling een belangrijk onderdeel van succes. Ik voelde me een goede ultra-hardloper, om alles in de sport te betekenen, ik moest X, Y en Z doen. Maar ik kon mezelf er nooit helemaal toe brengen om Y en Z te doen. Ik kon de tijd nooit besteden. Ik zou de energie nooit kunnen inzetten. Ik zou mezelf nooit helemaal kunnen binden. En toch bleef ik de succesversie van iemand anders najagen, ik bleef de "je moet het aan hen bewijzen" achtervolgen.
Vervolgens kreeg ik bijnierinsuffici?ntie. En dat is een heel apart verhaal dat hier niet precies in past. Maar ik heb lang niet geracet. Sterker nog, ik heb sindsdien maar één keer geracet. en het was misschien een F- of G-race, dus je hebt er waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
Maar man, ik heb die dag een goede race gelopen. Ik reed die dag een van de beste races in waarschijnlijk vijf Nike Air Max 97 Femme jaar. Er was niet veel concurrentie. Er was niemand die mijn prestaties in de gaten hield. Het was gewoon een 'trail sister'-trip. Mijn beste vriendin, Blair Speed, en ik besloten om een ??paar uur van haar huis in Bozeman naar deze 50 km te rijden en te gaan hardlopen in het bos.
Ik veranderde die dag mijn perspectief op succes. Ik realiseerde me dat ik niet hoef te rennen voor iemand of voor een bepaald kledingmerk om een ??goede hardloper te zijn om succesvol te zijn. Ik heb geleerd dat om succesvol te zijn niet eens winnen hoeft te zijn (ook al zeg ik de waarheid, ik vind het wel leuk als ik win en ik zal hard pushen om te winnen als ik race omdat ik wil zien wat ik kan doen) ). Maar succesvol zijn betekent ook dat ik de levensstijl leef waar ik van hou, hardlopen zo organisch mogelijk in mijn dagelijkse leven laat meemaken en Nike Air Force 1 Herren dat, om uiteindelijk gewoon een hardloper te zijn, succesvol is. Elke dag dat ik naar buiten ga en ren, zie ik succes. En het heeft niets te maken met iets te bewijzen. Het heeft gewoon te maken met die repetitieve beweging naar links, rechts en alle ongelooflijke (en gewone) plaatsen die ik zo zie.
En dus zeg ik u: laat uw succes van u zijn en van u alleen en laat niemand ooit die voorwaarden voor u bepalen.