Tijdens de koudere maanden zijn ze geweldig om je warm te houden zonder Adidas Zx 750 Dámské zoveel lichaamswarmte vast te houden dat je oververhit raakt. Hun lichtgewicht inpakbaarheid maakt ze ook ideaal om in je rugzak op te bergen, voor het geval dat. Ik vind het heerlijk om een ??gezwollen jas mee te nemen voor bijna elk buitenavontuur, simpelweg omdat ze zo gemakkelijk in te pakken zijn en uitstekende isolatie bieden [tenzij ze nat zijn ... dan worden ze ongeveer net zo functioneel als natte katoenen T-shirts].
De onderstaande jassen zijn getest op paden tijdens het wandelen, sneeuwschoenwandelen en langlaufen in de Colorado Rockies. Als ik het heb over de "warmte-waardering" in de recensies, verwijs ik naar hoe warm ik me voelde [+ bleef] tijdens een hondenwandeling van meer dan 30 minuten in de vroege uren van de ochtend wanneer de temperaturen tussen 15-25 graden Fahrenheit zweefden. Hoewel wandelingen met Nike Air Max 97 Mens ochtendhonden geen episch avontuur zijn, hadden ze het meest consistente weer voor vergelijkingsdoeleinden. De rest van de beoordeling van elk jack is gebaseerd op een langere trail-onderneming waarbij fit, gevoel en functie-weetjes meer uitgesproken werden.
We hebben redelijk droog winterweer, dus gezwollen jassen zijn geweldig voor 90% van de dagen die ik naar buiten waagde. Bij twijfel [dwz: als het buiten iets te nat werd] zou ik het puffy jack onder een licht windjack leggen. Het is vrij gemakkelijk voor wind om door de echte en Nike Air Max 1 Dames synthetische veren van een donsjack te wurmen! Dus ... na al dat gepraat, laten we hier op ingaan!
Als je je afvraagt ??waarom ik pasta eet terwijl ik laatst zei dat ik glutenvrij zou gaan, heb ik besloten dat ik gewoon ga proberen te zien wat mijn maag gelukkig maakt - een paar dagen gluten -vrij Adidas Yeezy Boost 350 Damen leek ook niet te helpen, dus ik wacht tot ik een diagnose krijg (of niet) voordat ik probeer volledig glutenvrij te gaan. Ik kan tot die tijd gewoon glutenlicht doen.
Patagonia W's Micro Puff is een ultralicht jack dat aanvoelt als een donzen puffy maar eigenlijk gevuld is met PlumaFill, een synthetisch donsalternatief. De PlumaFill-vulling wordt beschermd met een waterbestendige en winddichte, maar toch zeer kneedbare schaal, met DWR-behandeling. De quilten [of steken door de hele jas] hebben een unieke tussenruimte voor maximale Nike Air Presto Dames loft en een beperkt aantal "koude zones" waar stiksels de loft van de isolatie beperken.
Het Black Diamond First Light Stretch Hoody-jack brengt een mix van PrimaLoft-isolatie in de kern en ademend, rekbaar materiaal onder de armen. De 'stretch' van deze jassennaam gaat verder dan de zijpanelen en is een allesomvattend kenmerk. Als je dit jack aantrekt, kun je je volledige bewegingsvrijheid behouden terwijl je warm blijft. Het is ook wind- en waterbestendig dankzij het Pertex Quantum Air-materiaal dat de hele jas bedekt. Deze jas is ontworpen met het oog op klimmen, maar dat maakt het eigenlijk een geweldige optie voor de diversiteit van trail-avonturiers, omdat je hiermee je armen kunt klappen, vrij kunt klauteren en nooit je lichaamswarmte kwijtraakt.